lørdag 28. juni 2008

Gjeeeeeeeesp

Jeg er såååå trøtt om dagen...huff. Dette er et skikkelig klageinnlegg. Som sikkert noen vet, har jeg en sønn som står opp 05.15 (presis!!) hver dag *dåne* og dette har fåregått siden fødselen og han er i sitt 4. år nå. Så jeg har absolutt ingen forhåpninger om at det skal snu. Det er bare litt tøft akkurat nå, pga at jeg sliter med å legge meg om kvelden når det er så lyst og flott ute;)

Ellers er det snart ferie. Vi skal til Danmark med et vennepar i midten av juli, det er stas. Da skal jeg IKKE scrappe på en hel uke, noe som er rekord for meg. Men jeg tror det skal bli deilig og ikke minst sunt*fnis* Jeg legger ved en lo, som jeg lagde for Scraphaugen for litt siden. Vi fikk en utfordringspakke i posten:)) Denne inneholdt ark og stæsj jeg vanligvis ikke bruker. Derfor koste jeg meg ekstra med denne oppgaven og lagde en skikkelig "jentelo", med duse romantiske farger. Tusen takk til Ann-Therese på Scraphaugen for flott utfordring!




4 kommentarer:

HegeAL sa...

så utrolig nydelig den der altså!! Alt du får til med ikke "så enkle" ark ;-) Ja..jeg er fortsatt hjemme :-P

_Kine sa...

Så nydelig layout :) Bildene dine er helt fantastiske, og du er superflink med detaljer! Ha en avslappende søndag.

annes paperfun sa...

Så nyyydelig LO :o)
og for et vakkert bilde...

Tuppene sa...

Fantastisk fin LO! Fra hvilken produsent er den skriften? og er det rub-ons/klistremerke eller hva? :)

Ha en flott søndag!