torsdag 24. juli 2008

Hetebølge!!

Ja, som de fleste har fått med seg er det rene hetebølgen her på østlandet;) *svetter* Det går helt fint for meg, men verre for de minste stakkar... Men gudskjelov har vi aircondition i 2.etasje, hvor soverommene ligger:) Så nå de legger seg for kvelden er det 19 grader og ikke 30!! Men jeg må innrømme at en liten mellomting kunne vært bra..

Etter at jeg kom hjem fra ferie har jeg scrappet endel og har fått litt dille på alle de friske fargene vi har (gult, rosa osv). Det blir tidsnok høst, så jeg tviholder på sommerfargene så lenge jeg kan, de får meg så i godt humør!!

Jeg legger ved 2 nye loer. Den grønne er fra ferieturen til Danmark, da gutten min hoppet trampoline for første gang. Den andre er en utfordring jeg fikk av Ann-Therese på Scraphaugen, om å bruke 4 ulike farger + at de skulle være litt knall;)






7 kommentarer:

Stine sa...

Heia, så fine de LO'ene var! Likte oppsettet på begge veldig godt, og fine farger du bruker! Søt die cut på den siste der! :)

Ønsker deg ei finfin helg!
Stine :)

Yasmin sa...

Åååhh.. så fine sider!! Jeg digget den hoppe siden.. Jeg håper du legger den ut på scrapping!! den var seriøst knall!! :D

håper du koser deg masse i varmen.. vi har det bra på ferie.. har vært og bada og kost oss i dag.. deiiliig.. :)

Vi snakkes snuppa! :d

Salte sa...

Råflotte LO'er begge to, digger den grønne VELDIG! Du er dyktig!

Unknown sa...

Vannvittig flotte LO'er...., jeg digger stilen din. Og den selvlagde blomsten din er kjempeflott... :-)

Ha en strålende dag!

NB: misunner deg aircondition på soverommet, her var det + 27 grader da vi skulle sove i natt!

Aquarell sa...

Så flotte LOer!
Måtte bare stikke innom, og si meg enig i at Maiden er bra...
Tviler ikke på at konserten i Gøteborg var rå... De gutta ROCKER!:D

Hilsen fra meg. ;)

HegeAL sa...

Heia snuppa!! Råkule LOer begge to og digger spesielt regnværsLOen. Digger fargebruken der altså og har blitt en smule inspirert av deg med rosa og gult *sjokk* hihi..
Også er det nesten så jeg håper på en dag der det er dårlig vær hos meg og deg samtidig så vi får skravletimene tilbake. Vi er jo aldri på nett samtidig lenger *dåner*

*klem*

Jannhild sa...

WOW, denne var kanonflott!! NYDELIG var den!!
Utrolig mye flott å se her hos deg!!
Kikker innom igjen jeg :)

Jannhild