søndag 9. november 2008

7 sannheter om meg + award

Tusen takk til alle som skrev til meg på mitt forrige innlegg*klem* Dere vet ikke hvor mye det betydde for meg!!

Jeg fikk denne fine awarden av Lise Mariann for en stund tilbake, tuuusen takk!! Den satte jeg sånn pris på:)





Så er jeg blitt utfordret av Lene og HegeAL til å fortelle 7 sannheter om meg selv....dere assa..!!!

Link til den som har utfordret deg.Fortell 7 sannheter om deg selv.Utfordre 7 personer.Legg igjen beskjed hos den du har utfordret.

Here it goes:

1. Jeg elsker jula så høyt , at når den er ferdig har jeg allerede planlagt neste *dåne*

2. Når jeg har lyst på noe gjør jeg nesten HVA som helst for å skaffe det...

3. Jeg husker de fleste smådetaljer...som f.eks bursdager til folk jeg gikk i klassen med for 20 år siden..og som jeg overhodet ikke har kontakt med *hihi*

4. Jeg elsker å bli overrasket! Men det er aldri noen som klarer det uten at jeg forstår det på forhånd.

5. Når jeg har mensen, må jeg bruke bleiene til dattera mi...ellers er hele senga RØD!! ( Vet ikke hvor mange ganger jeg har spasert på diverse sentre med svær rød flekk i rævva!...) + at det er en flekk på setet i bilen min....aner ikke hva det er gitt*lol*

6. Jeg har hatt alle mulige hårfasonger og ikke minst farger. Lilla, rosa, turkis, sort, platinablond, blått...bare nevner NOEN

7. Jeg får altfor fort dårlig samvittighet...blir helt spist opp av det...huff (skjerpings!)


Det er så mange som har fått denne nå føler jeg at jeg sender den bare viderer til alle kule scrappedamer rundt om i vårt langstrakte land!

Ingen kommentarer: