torsdag 5. februar 2009

Awards!

Jepp, da har jeg offisielt dårlig samvittighet... Jeg har gjennom Januar fått 4 awards, som jeg ikke har fulgt opp. Tiden har flydd helt fra meg, men nå kommer de endelig. Jeg setter sånn pris på alle sammen;)) Denne første er vel mer en utfordring. Jeg har fått den av Wenche og HegeAL:

* Gå til Mine bilder/foto, ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne. Legg bildet ut på bloggen din og skriv noe om det.

Det ble et bilde av Ludvik fra ifjor, da vi bakte pepperkaker. Han ville absolutt ikke dele deigen med noen, derav ansiktsutrykket...hihi.



Så har jeg fått denne søte awarden fra Malin og Malvina. Tuuusen takk snille dere!!



Jeg tror de fleste har fått disse awardene nå, så jeg sender de videre til alle som er innom her;))

Ingen kommentarer: