fredag 27. mars 2009

Sweet you!

Ja..da var det lørdags morgen her i huset. Jeg har vært oppe siden FØR fuglene kvitrer som vanlig AHGRR.. Men det positive med å ha en gutt som vil opp 5.00 hver dag er at man får unna endel jobbing! Jeg har alltid vært mest opplagt på morgningene og full av energi.

Nå savner jeg våren og det å bare slenge på seg en tynn vårjakke og småsko! JEJE, Den kommer vel når den skal..

Legger ved en lo jeg laget sist helg, av jenta mi som liten baby. Tenk om 14 dager er hun 2 år:)




15 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså! oppe før hanen galer du også?! :-)
Så herlig LO Digger at du har brukt svart bakgrunn!
Ha en fin dag/helg!

Kristine sa...

Denne var nydelig: Flotte blomster og skjønt bilde av jenta di. Liker den svarte kartongen. Gratulerer med snart to åring. Jeg har også en som nesten nettop ble to. helt utrolig hvor fort tiden går!

Vibeke sa...

Stilig!!!:)

Flott med svart bagrunn. Jeg elsker kontrasten i denne!!:)

God helg til deg og dine:)

Carrin sa...

Den LO`en der altså....er så flott!!!
Og jenta di da *sukk*

lillesmor sa...

åh, så nydelig lo!'Veldig effektfullt med svart bakgrunn til de duse fargene ellers.

Aquarell sa...

Nydelig søt LO, så fint pyntet!:D

Broggis sa...

Vet du? Jeg er så imponert!!!
Vakkert som alltid!
Fortsatt god helg til dere!

Siv Anita sa...

Herlig!
Virkelig flott!

Salte sa...

Så skjønn hun er, lillegullet ditt! Scrapping i går ble bestemt i hui-og-hast *hehe* Neste gang hører vi selvfølgelig med deg også :)

Maria Therese sa...

så himla nydelig

Anonym sa...

Kjempefin, så effektfullt når alt blir samlet slik! Kontrasten var også veldig fin på LOen!

Ellen* sa...

Den var superlekker altså!:o)

ninabakke sa...

En av de beste LOene jeg har sett :) (og jeg har sett maaange, hehe)

Digga den skikkelig!

linn kr/sykepleier sa...

Så lekkert oppsett.
Spennende og kult. Sart og søt. :D

~Isabell~ sa...

så utrolig flott, enkel men veldig gjennomført.