torsdag 30. april 2009

Primadonnakurs!

Tirsdagen var en dag jeg sent vil glemme! Da var det klart for Primadonna kurs med Tracie Hudson hos Steffens i Oslo. Jeg hadde gledet meg til denne kvelden leeenge kan dere tro;) Dette er litt stort for lille meg. Tracie er en av mine ALL-TIME scrappefavoritter. Jeg synes hun har en helt unik stil med tonnevis av detaljer og 3D effekter. Dere kan tro vi fikk kjenne på disse detajene på kurset *lol* Jeg tror jeg aldri har vært så støl i handa noen gang! Men da jeg var ferdig så hadde jeg lært masse om å skape dimensjon i en lo og fått endel tips om å bruke ulike type ark (noe jeg ville lære mer om).

Jeg storkoste meg i de 3 timene kurset varte og jentene på Steffens var utrolig hjelpsomme og koselige! Anette var så snill å tok et bilde av meg sammen med Tracie. Tuusen takk snille Anette!!




Slik ble sluttresultatet fra kurset med Tracie;) Jeg valgte å bruke mitt favorittbilde av Luna, selv om jeg har brukt det endel ganger før...




12 kommentarer:

Monica sa...

Jeg er helt enig, kurset var veldig gøy. Jeg er ikke ferdig med min LO enda, men skal bli det...snart. Din ble rålekker! Utrolig herlig bilde :)
Koselig å se deg igjen *klem*

Yasmin sa...

Kjempe kul side du har lagd Lula!! Råålekker.. og Luna bildet er jo bare råkult! :)

du er sååå fin i turkis snuppa.. det kler du såå godt! :) Koselig bilde av dere! :)

Lene S sa...

Det må ha vært kjempekult! Ikke bare kurset, men å være så mange kjente samlet også! Layouten ble superkul! :)

Heidi sa...

WOW!!! Knallflott layout!!! Skulle virkelig ønske jeg hadde hatt tid til å bli med på dette kurset også :(
Får dra til meg all inspirasjon jeg kan få fra dere som var der :)

Catrine sa...

Åh, jeg skulle ønske jeg var der! Men jeg har iallefall kitet liggende her nå, og gleder meg til å bruke det!
Herlig LO!
Ha en flott helg!

Carrin sa...

For et fyrverkeri av en LO!!!

oheidia sa...

Denne var superfin i både farger og lag - så hærlig å delta på kurs hvor man får utfoldet seg så kreativt!!!

Liker veldig godt oppsettet ditt.

Francielle sa...

Fy søren såååååå fin! Elsker fargene du har brukt! Knalltøff og super duper søtt! NÅ kan jeg angre jeg ikke meldte meg på kurs ja!

Anonym sa...

Wow, wowo, wow!!!
utrolig flott!!!
Gleder meg til å se mere!!!

Kristine sa...

Denne var jo bare rett og slett d**t kul:) Angrer på at jjeg ikke meldte meg på nå ja!

Monika sa...

Denne ble knallflott!! Så herlige farger!! Oppbyggingen med 3D effekkten hadde du fått til veldig bra :)
Skjønner godt at du bruker det bildet flere ganger, det er jo sååå skjønt!!

(Favvis)Maria sa...

Vilken underbar LO!