fredag 25. desember 2009

GOD JUL (med bilderas)

Jeg fikk aldri oppdatert bloggen min før julaften, men jeg har en rolig stund nå. Jeg vil ønske alle sammen en riktig god jul og takke alle som er innom meg på sin vei:)) Jeg setter pris på dere alle!

Dagen igår var en helt knall dag. Det begynte med åpning av sokker , så bar det ut i det flotte været for et par timer (selv om jeg måtte ofre Askepott...). Vi lekte oss alle sammen og tilslutt måtte vi gå et tur i butikken for vi hadde jo ikke no mat til pippen!

Så var det litt avslapping midt på dagen og tvtitting. Deretter var det full julemiddag hos mamma og pappa, gjett om det var deilig! Så kom nissen....

Meg og gubben leker oss ute
Måking er hardt! men nødvendig *Lol*
Meg og jenta mi!


Mammas ferdigdekkede julbord Er hun ikke flink?? Alltid delekat og gjennomført.



Nissen kom selvfølgelig....Sitat Ludvik: "Jeg ser Mammas hår!! Der VAR Mamma!"


Godungene ferdig pyntet og sååå forventningsfulle.





Ha en god jul videre alle sammen !


6 kommentarer:

Salte sa...

For noen utrolig flotte bilder du har tatt! Og jeg er enig med gutten, synes jeg så mammas hår jeg og *hehe*

Norunn sa...

Kjempeflotte bilder, og nydelig pynta julebarn :D

HegeAL sa...

åå så koselige bilder! fint å få se åssen dere hadde det!
-klem-

Aquarell sa...

Så koselige bilder! Og så herlige unger.
Ønsker deg og dine en fortsatt flott julefeiring.:)

Pia sa...

Herlige julebilder! Ha ei fortsatt god jul!

Lene - nabon sa...

så koselige ilder, og morsomme og flotte som vanlig!

God jul jul til dere alle også! (men det har jeg jo sagt allerede, hehe)

Ha en morsom nyttårsaften da!