søndag 9. mai 2010

{innlevelse}

Da var det klart for skissedillaskisse #59 i rekken. Denne uka er skissa laget av Brit. Vi er så heldige at vi nærmer oss 100.000 "hit" på siden vår! Og i den anledning vil vi gjerne trekke en FIIIIN premie blant våre følgere. Hvis du IKKE er følger på bloggen vår, så er det vel ikke noe å lure på? Du kan gå glipp av en flott premie. Når vi har bikket 100.00 så trekker vi;) Så følg med.

Denne uken har jeg scrappet gutten min, som elsker å leke! Virkelig elsker! Når han kommer hjem fra barnehagen etter 7-8 timer med lek...så får han ikke kommet fort nok inn døra her før han kaster seg ned til lekene sine..*LOL*



11 kommentarer:

Wenche sa...

Superstilig. Akkurat sånn liker jeg det aller best for tida. lekkert.

Vibeke sa...

Utrolig lekker!! Ren og pen:)

pia iris sa...

herlige farger, og en gutt som har innlevelse ja :-)
ha en flott søndag, og takk for alle flotte kommentarer du gir LOene mine.
klem fra pia

Brit Sviggum sa...

For en flott LO,Lula :) Så stilig det var med vanlig skrivepapir!!! Herlige farger, og bilder som sier mer enn tusen ord ;)

Anonym sa...

Takk for kommentaren på LOen jeg la inn som bidrag til forrige ukes skisse!

Virkelig digger LOen din denne uka! Brukte den som inspirasjon her, ja :)

Hege sa...

Denne likte jeg kjempegodt. Herlig fargebruk, perfekt valg av tittel til bildene, kjempefin bildeserie og tekst. Liker stilen din veldig godt!

Synnøve sa...

Lekker C&S layout! Dette er kunst:)
Koselige bilder!

Beatemor sa...

Flotte farger og herlige bilder :-)

Sasha Farina sa...

you always rock white cardstock beautifully. gorgeous work. and oh, play is good, playing is learning :)

Monika sa...

Herlig gutte lo! Tydeligvis en gutt som har fokuset rettet mot lekene sine!!

Ha en flott dag videre!!

Ellen sa...

Setter stor pris på at du likte layouten min, tusen takk for deilig oppmuntring!!!