lørdag 11. desember 2010

~Fiskelykke~

Idag har jeg vært bakemester Harepus! Vi hadde planlagt 4 ulike kaker/konfekt. En skikkelig koselig familiedag....Her er status så langt:

Cookies med sjokolade: Brent og ungene kastet den etter en bit= alt i søpla
After eight kaker: Så tørre at de satt fast i ganen + at da jeg smeltet hvit sjokolade brant det seg og ble klumpete....= rett i søpla
Dooleyskuler: Ikke laget, men har trua....
Pistasjekaker: Deigen er ferdig men tør jeg steke de for nok en gang å bli skuffet? Vet ikke ennå...

Neste år blir det kjøpekaker, det er iallefall heeelt sikkert. Ungene kikker på meg og ler når jeg går på nok en deig....ikke bra.

Legger ved en LO jeg laget for en stund tilbake. Gutten min fisker en kald vårdag.
Jeg ble utvalgt denne uka på Colorroom! Yeahh!! Tusen takk til Janine Koczwara for de flotte ordene:)


2 kommentarer:

Carrin sa...

Hærregud altså, kan du ikke bake? ....djises.

*rister oppgitt på hodet og himler med øya*

(kniiiis -er så godt å høre Lula, hva hadde vel verden vært uten bakerier??)

Catrine sa...

Hehe, du skal ha for pågangsmot iallefall! Håper de siste kakene ble vellykket! :)

Lekre layouter! OG grattis med å bli plukket ut på ColorRoom!
God tirsdag! *klem*

Hilsen hun som nettopp måtte kaste en hel pepperkakedeig fordi deigen bare sprakk opp når vi prøvde å bake den ut... *hehe*