tirsdag 14. desember 2010

*LOL*

Vi har kjøpt juletre idag! Jeg ha edelgran, er litt vrien der;) Men vi fikk tak i flotte trær iår og. Jeg og pappaen min har tradisjon på å kjøpe juletre sammen, bare vi to. Det har alltid blitt handlet 3 trær, men siden min kjære farmor døde i januar iår, ble det bare 2 for først gang nå. Vedmodig.

Ellers flyyyr dagene nå mot jul.Jeg er av de som egentlig aldri stresser før jul . Jeg baker ikke 7 slag, baker forresten ikke noen slag;)Det har aldri vært viktig for meg..liker ikke småkaker heller. Jeg vasker huset som en helt vanlig annen dag..ikke noe rundvask her nei! Desember er koosemåned for meg og jeg vil helst bare nyte denne tiden uten å stresse. Selv om dagene er litt mer travle nå som jeg har skolebarn (avslutninger osv) føler jeg en ro...

Legger ved ukas skissedillabidrag fra meg!


1 kommentar:

Brit Sviggum sa...

Denne LOen er jo bare såååå herlig!!! Og de bildene.......helt skjønne :)
Er nok litt lik deg når det kommer til julen. Synes det er en koselig tid, men tar det ganske med ro. Pynter litt (men lillejenta river det ned igjen), og må ha et fint tre. Men baker gjør jeg ikke(tar gladelig imot småkaker fra mor), og vasker sånn vanlig ;)
Ha en fin førjuls tid.
Klem Brit