mandag 26. desember 2011

~Topp 10 for 2011~

Da var det klart for en topp 10 liste for 2011. Jeg har ikke vært så kreativ som jeg har ønsket iår, den siste delen av året har vært laber. Men med et nytt år og en STOR bunke med bilder så håper jeg at det skal ta seg opp! Under følger et knippe av sidene mine fra 2011;)

Ønsker alle et riktig godt nyttår!


I LIKE CRAZY


BURSDAGSJENTA


OFFA-LEK OG LATTER


FLIRE


SKRIK OG GRU


POLITIBETJENT


LAZY DAYS


IDIOT


BABY


EVERLASTING SWEETHEART

18 kommentarer:

Tonje sa...

Så masse flotte LO'er du har laget i år! Likte spesielt godt "politibetjent" LO'en. Ønsker deg en fortsatt god jul :)

Tone K. sa...

Åhh....så mye flott, stilig og tøft :)
Jeg digger stilen din. Du lager så mye flott altså :)

Fortsatt God Jul ! :)
klem

Bente sa...

Ultrakule LO`er:) Digger masse stilen din:) Gleder meg masse til å se hva du finner på av kreative sprell i 2012:) Ønsker deg en fin romjul:) klem fra Bente:)

Lene - Nabon sa...

bare deiligheter skuer mitt øye! Nydelig ALT sammen! Klemmer!

Lene sa...

Så utrolig mye lekkert!!! Må si at jeg falt for "skrik og gru" - herlig bilde..hihi.
Gleder meg til å følge deg i 2012 også !

Fortsatt god jul !
klem

Hege sa...

Nydelig liste. Elsker humoren og detaljene på sidene dine.

Marianne/skorpionen sa...

Herlig liste!!! Jeg bare digger LOene du lager med deg selv - elsker hvordan du bruker humor!
Ha en fortsatt fin julefeiring og et godt kreativt nytt år!
klem

Bente Årstad sa...

Så masse flott her:)

MonaV sa...

Herlig topp liste med de herligste LOer......jeg digger virkelig det du lager:)
Gleder meg til mer i året som kommer.

Kristin Langnes sa...

Kjempemasse flott her altså og jeg har flere favoritter. Må uansett fremheve "Politibetjent", det er et fantastisk bilde du har brukt! Herlig LO!

Merethe sa...

Mange flotte og stilige LOer du har laget.
Klem fra Merethe

lillesmor sa...

Gleder meg over at du har fremkallt masse bilder, for ønsker å se MER Lula-loer fremover;-)
Masse lekkert her, og jeg digger din bruk av kontraster og farger.

Ønsker deg et godt og kreativt nytt år.

Aquarell sa...

Elsker de kule LOene dine, og de herlige bildene du scrapper!
Gleder meg til å se mer fra deg neste år.:)
Ønsker deg et godt og kreativt år. :)

AnneiSkogen sa...

Wow! Så mange herlige LOer du har laget. Lekkert, detaljene er fantastiske. Du er rå-flink!

Elen sa...

Her var mange herlige LO'er! Kule bilder og herlige farger:-D Godt nyttår!

Monica Mortensen sa...

I LIKE CRAZY Toooo... Helt rå liste <3
Godt nytt år :)

cecilie sa...

Fantastiske flotte alle sammen =D

Ania sa...

Herrlich! :) håper tiltakslysten stiger mer i 2012, for dine layouter lyser alltid (sprø) glede :)