søndag 1. januar 2012

~Ny look hos skissedilla + ny skisse!~

Godt nyttår alle!

Inne på Skissedilla har vi fornyet oss igjen. Jeg ELSKER fornyelse og gleder meg hvert år til ny header:)) Som dere ser på siden vår har vi gått litt tilbake til basics..om noen husker vår første header med "et par" grimaser LOL. Eneste som skal være forbaska seriøs denne gangen er meg hehe. Men jeg digger den nye headeren!!

Videre er det klart for ny SUS denne måneden og vi er så heldige å ha med oss Lisa Saunders fra England. Hun er en av mine favoritter og har laget en fantastisk side for oss denne uka.




Her er ukas bidrag fra meg. Gutten min pynter årets tre!


3 kommentarer:

Caroline sa...

Stilig header og spreke farger inne hos dere :)
En fiin lo du har laget også! Digger de ikke-typiske julefargene :)

Maria Therese sa...

Hærlig LO!!

Aquarell sa...

Så herlig header!
Og flott LO du har laget. :)